ELLAS HUNDAR <3 <3

2012-05-29 @ 21:50:41

Hejsan hoppsan!
I fredags eftermiddag gick jag och Julia hem till Ella, som för fem veckor sedan fick fyra små hundvalpar! De var JÄÄÄÄTTEEEEGUUUULLIIIGAAA!! Haha det var så roligt när de slickade på mina fötter och när de bet på mina tår! Haha jag fick typ panik utan att veta varför!!! Tänkte lägga upp några (suddiga) bilder!

Ps: Ellas mamma/familj har en blogg som heter http://www.krulltott.se och det är en blogg om deras hundar! Ta en liten titt!

//Nina <33 ;D

 

 

Permalink Kompisar <3 <3 Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Det går inte att trycka på länken du la ut, alltså till familjens blogg.....:) det står att sidan inte kan hittas!

Din blogg är grymm, fortsätt så<333

2012-06-03 @ 09:07:53

Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback