Tandläkarbesöket...

2012-03-20 @ 17:19:39

Hej! Som ni vet så var jag hos tandläkaren! Det fick bra men...
Vi hade bokat tid kl: 16.20, vi kmr dit i tid men vi fick vänta i typ 40 minuter för att det var något...jag vet ite riktigt vad! Sen när jag gick in, satte mig på den där stolen. Hon kollade på mina tänder och sa: jaa...jag skulle egentligen ta röntgen bilder men jag ser ju att dina tänder har växt ut så jag behöver inte göra det!
Haha och så var det klart! Det tog typ 1 minut bokstavligen!
Aa, sånt händer ibland!
//Nina <33 ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: saga

Haha!!!

Kraam Saga <33

2012-03-20 @ 18:02:04
URL: http://lovegreen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback