Juliette gästbloggar

2012-03-06 @ 16:49:45

hej hej, Juliette här, ninas storasyster! Som ni sett så har nina en ny header som jag tycker är jättefin! hjälpte henne lite med tips och sånt! Nu har hon brottom till fotbollen så jag bloggar i stället! Vad ksr jag skriva? att jag ochså har en blogg men det visste n i redan (www.juliettems.blogg.se) Att jag hade en ganska ok dag i skolan idag, att det för en gångs skull var god lunch i skolan! Att jag har lite läxor att göra nu så jag måste sluta blogga... ha det bra! Kramar Juliette

Fråga till er läsare:
Vad tycker ni om Ninas blogg?
 Är den bra/dålig/rolig/tråkig...
skriv en kommentar, jag lovar att hon blir glad av att få veta vad ni tycker!!! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ella

toppen det äger snygg ny header

2012-03-06 @ 17:00:07

Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback