IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! (LÄS DETTA INLÄGG, FAST DET ÄR LÅNGT!!!)

2012-03-21 @ 18:48:35

IIIIIIII!!!!
ASSÅ NI KMR INTE TRO ERA ÖGON!!!
DAGEN BÖRJADE SKUMT! ALLA TJEJERS MAMMA SA ATT VI SKULLE HA
MED OSS EN BADDRÄKT, FÖR ATT VI SKULLE GÅ OCH BADA!
SEN SÅ SA JAG: NI VET VÄL ATT VI SKA GÅ OCH BADA IDAG... OCH DÅ BÖRJADE
VÅRA TANKAR SNURRA RUNT! HAHA! DET VAR JU JÄTTEKONSTIGT FÖR KILLARNA SKULLE
INTE GÅ OCH BADA, UTAN BARA TJEJRNA!
 PÅ RASTEN SKREV JAG UPP ALLA KONSIGA SAKER OCH JAG KAN SÄGA ER ATT DET VAR
EN HEL DEL SAKER!!!!
SEN NÄR VI KOM IN I KLASSRUMMET SÅ UPPTÄCKTE JAG ATT EN KAMERA VAR UPPE PÅ EN HYLLA,
RIKTAD MOT MIG OCH MATILDA!PLÖTSLIGT PRATADE EN FRÄMMANDE RÖST I HÖGTALARNA SOM SA:
JA, JAG SKULLE VILJA ATT MATILDA FRÅN/I 5B KOMMER TILL EXPEDITIONEN.
JAG VET INTE VARFÖR MEN JAG VISSTE ATT NÅT BRA SKULLE HÄNDA!
EFTER EN STUND KOM MATILDA TILLBAKA MEN MED... MARTIN STENMARK FRÅN PROGRAMMET "KVÄLLEN ÄR DIN"!!!
OCH SEN SA DE ATT TJEJERNA SKULLE ÅKA PÅ SPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ASSÅ JAG ORKAR INTE SKRIVA MER MEN VI VAR PÅ HASSEUDDENS SPA OCH DET VAR
GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMt COOLT!
JAG FÅR INTE LÄGGA UT BILDER FRÅN FILMTEAMET FÖRRÄN PROGRAMMET HAR
KOMMIT UT, OCH DET KMR UT NÅN GÅNG I MAJ ELR JUNI.
MEN JAG LOVAR ATT SÅ FORT DET HAR KOMMIT UT SÅ LÄGGER JAG UPP BILDERNA
OCH JAG LOVAR ATT NI INTE KMR BLI MISSNÖJDA!!!
AA, DET VAR MIN LYYYYYYXIGA DAG!
HÖRS SEN!!!
//NINA <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ;D

Permalink My day!!! Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Matilda

Det var så sjukt roligt!!! <3 :D

2012-03-21 @ 19:57:10

Postat av: Nina!

Aaaa! Kmr aldrig glömma den dagen! I hela mitt liv alltså! Innan ja dör så kmr jag ba: jag kmr ihåg dagen då jag och alla UNDERBARA tjejerna i klassen åkte till spa:et!!!

Älskar dig Matilda!

2012-03-21 @ 20:06:16
URL: http://livetbynina.blogg.se/

Postat av: saga

Inte jag heller!!!

Asså nu har vi verkligen ett minne för livet!!!

Det var super coolt och grymt och roligt och mysigt och japanskt haha!!!

Nej men seriöst har jag bara bra saker att säga om igår!!!

Älskar er Matilda och Nina <33

Kraaam Saga <33

2012-03-22 @ 07:06:11
URL: http://lovegreen.blogg.se/

Postat av: Matilda

Kommer inte heller glömma den dagen! Älskar er<3

2012-03-22 @ 08:42:52

Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback