Bok tips!!!

2012-03-11 @ 15:20:50

Tjena!
Har precis läst ut en bok som jag låta av Saga (www.lovegreen.blogg.se) och som e jättebra, tycker då jag! Men jag rekommenderar den verkligen!
Så här står det på baksidan av boken:

"Det går alltid fel när Melissas mamma planerar något, så varför skulle det bli annorlunda bär hon bestämmer att de ska bo en månad i en stuga vid en sjö mitt ute i ingenstans? För att komma bort från sin mamma och sin lillebror paddlar Melissa iväg till en ö mitt ute i sjön. Där träffar hon Alice, en underlig tjej som verkar ha ett perfekt liv och som drar henne allt längre in i en farlig fantasivärld där ingenting är säkert."

Det var det!
//Nina <33 ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback