SÅ SKÖNT HÄR I FRANKRIKE!!

2012-06-19 @ 11:39:12

Hej!
jag vet att jag inte bloggat de senaste dagarna men...nu när jag är i frankrike och inte vart
det på typ två år (elr asså sommaren) så njuter jag av värmen!
det är ganska varmt och jag har redan fått bikini märket...elr hade det typ första dagen! ;)
det kommer bilder sen senare kanske....bilder från instagram!
förresyen ni som har instagram jag heter @ninamaussier !
skriv gärna era namn i en kommenar så kan jag följa er!
ha det bra, förretsen bilket väder är det i sverige/stockholm?!?!?
//Nina <33 ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: saga

Här hemma är det varmt och soligt.
Jag pappa, Vera och Arvid drog och badade på gladö igår....KALLT men skööönt (hehe)!

Jag är såhäääääääär avundsjuk på att du får vara i Frankrike och bada och ha det skönt!!!!!!!!!!!!!!!!
MÅÅÅÅÅNGA KRAMAR från Saga <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :*

2012-06-20 @ 11:03:18

Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback