Godmorgon/Saga

2012-07-14 @ 10:42:39

Hej eller godmorgon eller vad man nu borde säga vid den här tiden.
 
Igår fick jag feber och kände mig verkligen inge bra.
Jag kollade på tv, åt mat ,läste olika tidningar, åt mat och sov.
Ja jag gjorde liksom ingenting sådär jätte speciellt.
 
Idag ska jag kanske plantera i rabbatterna här hemma men
jag är fortfarande inte frisk så jag ska inte göra saker som är för
ansträngande. 
 
Nu kollar jag på svtplay så jag ska gå tillbaka till det nu!
Ha en bra Lördag! //Saga <3 :)
(Bild tagen ifrån internet) 
 

Permalink gästbloggning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback