typiskt!

2012-02-20 @ 16:59:15

Asså det e så typiskt! när man ska iväg på en sak, och när man nästan e framme så
får man veta att det ä intställt!
jag skulle iväg på fotbollsträning, så jag gick ner till busshållsplatsen, jag tog bussen, och sen skulle jag byta
buss. jag väntade typ i fem minuter och sen hade jag inget att göra så jag tog upp
min mobil och då såg jag att min tränare och 99:ornas tränare (jag tränar med 99:orna okså) hade
skickat ett sms om att det inte e träning för att planen ä avstängd! så jag gick hem igen och hann precis med bussen som åker åt andra hållet! aja, ha det bra! // Nina <3 <3 <3

Permalink Fotboll <3 <3 Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback