Juliette gäst bloggar :)

2012-02-20 @ 16:13:12

hej hej, Juliette här, Ninas storasyster! Det är bland annat jag som hjälp Nina att fixa hennes snygga header! Vad tycker ni om den? visst är den fin!?


Jag kom precis hem när Nina skulle till fotbolls träningen och hon sa till mig att sätta in headern och om jag ville fick jag gäst blogga! Och eftersom jag är sååå snäll så fixade jag headern och nu bloggar jag! Det är faktiskt roligt att gäst blogga!!! Men nu måste jag sluta för jag måste göra kemi läxan (vilket är super tråkigt men måste göras...)
Så ja, innan jag slutar så ska ni veta att jag också jar en blogg www.juliettems.blogg.se och ni får gärna kika in!!!
Kram på er <3 :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera mitt inlägg här nedan!

Ditt fina namn är?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress är? (bara jag som ser!)

har du en egen blogg/hemsida?

vad är det du har på hjärtat? skriv nedan!

Trackback